Chcete byť dobrým a úspešným obchodníkom. Je jedno, či predmet vášho obchodu sú kuchyne na mieru alebo vreckové nožíky, ak sa budete riadiť nasledovným pätorom, úspech je váš.
- Verí svojmu produktu
Myslím, že tento bod, je úplne kľúčovým. Ak neveríte tomu, čo predávate, potenciálni klienti to vycítia a nebudú si to chcieť od vás kúpiť. Preto buďte presvedčený o tom, že to čo predávate je dobrá vec a oplatí sa kúpiť si ju. Ono dá sa to aj keď predávate nekvalitné slnečné okuliare na trhu, nemusíte vyzdvihovať ich kvalitu, ale to aké sú dizajnové a hlavne tú cenu. Pokojne môže byť vaša dôvera v produkt založená v tom, že vaše produkty sú proste lacné a za tú cenu sa oplatia.
- Myslí optimisticky
Dobrá nálada je kľúčom k úspechu. Radostnú atmosféru majú ľudia radi a naopak nepríjemná ich odradí . A keby ste predávali napríklad tie najlepšie športové kočíky a tvárili sa pritom ako kyslý citrón, viac ich zaujme nekvalitný športový kočík od príjemného predavača na vietnamskom trhu.
- Svoj produkt nevnucujte
Samozrejme, vyjadrite klady vášho produktu, ale nikdy na nikoho netlačte. Pod tlakom úspešný obchod ešte nevznikol. Zároveň, keď niečo vnucujete, znie to zúfalo a potencionálneho zákazníka môže odradiť to, že sa to tak strašne snažíte predať. Môže to vyzerať tak, že nikto iný o to nemá záujem, a to nikomu nepríde atraktívne.
- Dbajte na to, ako vyzeráte
Buďte vždy upravený a dbajte na vaše oblečenie. Na ľudí to proste pôsobí atraktívne. Takisto dbajte na to, aby vaše obchodné miesto bolo príjemné a nesmrdelo aj keď obchodujete s farbami. V obchode s názvom farby trnava to môže smrdieť po farbách a lakoch, ale nie po zanedbanom predávajúcom, či špinavej predajni.
- Dobrý time management
Keď chcete byť úspešný obchodník, potrebujete práci predovšetkým na začiatku podnikanie venovať oveľa viac času ako pri bežnom zamestnaní, a preto je tak dôležitý dobrý time management